Train Sim World 3 ile makinede ustalaş. HAM GÜÇ - ES44C4 ile yüzlerce konteyneri Cajon Pass üzerinden taşı. Kassel ve Wurzburg arasında ICE 1 ile 280 km/sa hızla ilerlemenin heyecanını yaşa. Londra, Ashford ve Faversham arasında Britanya'nın en hızlı treni Class 395'i sür. SERT HAVA KOŞULLARI - Yeni hacimsel gökyüzü, güzergahlara dönüştürülmüş bir atmosfer getiriyor. Şimşek şiddetli fırtınalar arasında dans ediyor, gök gürültüsünün kükremesi makine sesiyle yarışıyor. Rüzgâr, treninin yan tarafına vuruyor. Kontrolde kalmak için defansif sürüş sanatını öğrenirken kendini aksiyonun içine bırak. SENİN HOBİN - Güzergah başına birden fazla tren deneyimini yaşa. Kendi senaryolarını ve desenlerini özelleştirerek bunu daha da ileri taşı ve ardından Creators Club'da paylaş.Koleksiyonun da seninle beraber geliyor. Tüm Train Sim World 2 içeriği, Train Sim World 3'te oynanabilir ve sana keşfetmen için daha fazlasını sunar.