Truck Driver - Gold Edition
Truck Driver Gold Edition ile kamyonculuk deneyimini tam gaz yaşa! Bu özel sürüm, Truck Driver ana oyununu, Heading North DLC'sini, ABD, Birleşik Krallık, Almanya ve Fransa ilhamlı yeni boya kaplamalarını ve Hidden Places & Damage System DLC'sini (Gizli Yerler ve Hasar Sistemi DLC'si) içeriyor. Orijinal Truck Driver’ın şimdiye kadarki en iyi sürümüyle yola çık! Truck Driver: Kamyonun sana babandan miras kaldı. Şimdi yola koyulma ve kamyonculuk kariyerine başlama zamanı. Çeşitli müşterilerden işler al, manzaralı yollar boyunca yük taşı ve kamyonunu stiline en uygun şekilde özelleştir. Heading North: Truck Driver maceranı Heading North DLC'siyle genişlet! Karl Amca, seni Mangefjell kırsallarında yük taşımaya çağırıyor. Eşsiz yerleri keşfet, yeni müşterilerle çalış ve güzel, İskandinav esintili manzaralar arasında heyecan verici kamyonculuk fırsatlarını keşfet.