Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 3: Cajon Pass'i edinmeni öneririz. Tüm ağları boyunca ana hat yük görevlerinde ES44C4 gibi GE gücüyle birlikte çalışan BNSF'nin EMD SD70ACe lokomotif filosuyla 4.300 beygir gücü seni bekliyor. BNSF, toplam 640 SD70ACe lokomotifi elde ederek bu türdeki lokomotiflere en çok sahip olan kuruluş hâline geldi. Sıkı çalışan bu araçların ikonik turuncu ve siyah parıltıları, California'nın gökyüzü ve engebeli, çöllerle kaplı dağlarıyla birlikte çarpıcı bir kontrast oluşturuyor. Train Sim World 3'te Cajon Pass'in taban noktasına var ve alternatif bir motor gücüyle tırmanmaya hazır ol. Şimdi çekilen Centerbeams ile hızını ayarla, dikkatini yüke ver ve klasik açık kasa Römorklu Kamyon vagonlarıyla dört teker üzerindeki konteyner yükünü tren tekerleri üzerinde taşı.