Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World: West Cornwall Local'ı edinmeni öneririz. Buhar çağı sona erdiğinden beridir tutkunlar, ateşin devamlılığını korudular. LMS Jubilee Class da farklı koşullarda bugüne kadar hayatta kalan bir dörtlü kazanları ile beraber bir istisna değil. Jubilee'ler dahil olmak üzere ana hat sertifikalı buharlı lokomotifler, modern güvenlikle donatılmıştır. West Cornwall Steam Railtour Add-On, zorlu Penzance - St Austell güzergahına bir dizi senaryo ve hizmet getiriyor. Jubilee Class'ı iyi bir şekilde muhafaza edilmeleri sayesinde BR Maroon ve BR Black görünümlerinde 1950’lere uzak, son yıllara yakın bir şekilde deneyimle. Peri ışıklarıyla donatılmış şenlikli bir tren sür! Scenario Planner ile buharlı demiryolu turunu dilediğin güzergaha götür!