Starlit Kart Racing
Gelin, pilot olarak becerilerinizi ve kartların süper güçlerini kullanmak için zekanızı gösterin! Bu mükemmel kombinasyonla, büyük Starlit Kart şampiyonu olacaksınız! Adrenalin, Starlit Adventures'tan kahramanlar ve kötüler arasındaki akıllara durgunluk veren yarışları körüklüyor! Bu takıma katılmaya cesaretin var mı? Önemli Noktalar: * Onlarca heyecan verici parkurda yarış * Çamur, yağmur ve hatta gece yarışlarını deneyimleyin * Starlit patronlarına karşı özel mücadeleler ve savaşlar kazanın * Anlaşmazlıkları tersine çevirmek için süper güçleri ve özel eşyaları kullanın * Özelleştirilebilir güzel kartlar toplayın * Hızınıza göre bir kategori seçin (150cc'den 600cc'ye kadar) Evet, tüm bu adrenalini hissedebiliyorsunuz! Starlit Kart Racing, mobil platformlarda ve konsollarda her yaş için oynaması ücretsiz aksiyon ve bulmaca oyunları içeren Starlit serisinin bir parçasıdır. Eğlence, Starlit evreninden sevimli karakterlerle daha iyi bir deneyim için tasarlanmış akıllı kontrollerle garanti edilir.