Teenage Mutant Ninja Kaplumbağaların Mutantları Serbest Bırakıldı
New York'ta mutantlar ve insanlar birlikte takılıyorlar ancak Leonardo, Raphael, Michelangelo ve Donatello mutajenik kimyasal içeren bazı kargoların saçılarak şehrin bazı bölgelerinde kirliliğe sebep olduğunu keşfetti. Bu karmaşadan dolayı ortaya çıkan yeni mutantları, yani "Mewbie"leri görene kadar sorunun boyutunun farkında değillerdi. Bu yeni mutantların hepsi kötü değil ama bazıları yolunu kaybetmiş ve mahalle sakinleri artık kendilerini güvende hissetmiyorlar. Kanalizasyondan çıkan efsanevi Kaplumbağa kardeşlere katılarak kabuk titreten bu yeni maceraya dal. April'ın sokaktan bildirdiği faydalı haberler ve Splinter Usta'nın bilgece rehberliğiyle suçla mücadele etmek için ekipmanını kuşanarak adalet ve kaosla dolu destansı bir serüveni deneyimle! Tek başına veya eşli modda maceraya atılarak mahalle sakinlerinin düşüncelerini değiştir, pizzaları yolda yemeyerek zamanında teslim edilmelerini sağla.