PJ Masks Power Heroes: Büyük İttifak
Kedi Çocuk, Baykuş Kız ve Kertenkele; An Yu, Kuzey Yıldızı, Buzul Yavru, Zambak Kız ve Bastet ile bir araya gelerek Büyük İttifak'ı oluşturuyor. PJ Power Q'da yaşanan büyük kazadan sonra Dünya'nın dört bir yanına teknolojik parçalar ve cevherler saçıldı. Şimdiyse Power Heroes, karargâhlarını yeniden inşa edecek. Keşif Aracı'na atlayarak şehirde, Gizemli Dağ'da ve Buz Dünyası'nda kayıp parçalar ara. Ancak acele etsen iyi olur, onları Romeo, Ay Kızı ve Gece Ninjası bulmadan önce bulmalısın. Bu sıradan çocuklar bir araya geldiklerinde birliklerinden kuvvet doğuyor! Benzersiz yeteneklerini kullanarak savaş, sırları açığa çıkar ve dahasını deneyimle. Bildiğin üzere gece vakti, suçla baş etmek için harika bir zamandır!