Noel sihrine inanır mısın? Noel babanın, Noel'i kurtarmasına yardımcı olmak için her türlü sihre ihtiyacın olacak! Noel Ruhu azaldığı için Kuzey Kutbu pek de neşeli değil. Noel babanın kızağı havalanmıyor, hediyeler hazır değil ve bazı çocukların, Noel babanın Uslu Çocuklar Listesi'ne girememe ihtimali var. Atılarak, sallanarak ve sıçrayarak eğitimi tamamla ve "resmî İzci Elf" ol! En neşe dolu kıyafetini seç ve odaları keşfederken, engelleri atlatırken ve evin her köşesini ışıltıyla doldururken coşku saç. Bu sezon gittiğin her yere neşe ve ışıltı götüreceksin. Noel Kahramanı olmaya hazır mısın?