Disney Illusion Island Starring Mickey and Friends
Mickey ve dostlarının gizemli Monoth adasını keşfetme ve dünyayı felaketten kurtaracak üç mistik kitabı toplama macerasına katıl! Disney Illusion Island Starring Mickey & Friends; ana oyunun yanı sıra Keeper Up, Myster in Monoth ve Scrooge McDuck'ı barındıran yepyeni bir C.A.S.H. güncellemesi de içeriyor. Mickey ve dostları olarak oyna En sevdiğin karakteri seç ve etkileyici platform hamleleri gerçekleştirip eğlenceli bulmacaları çözerek ve destansı mücadelelerde düşmanlarını yenerek özel yeteneklerin kilidini aç. Disney Illusion Island'ın gizemlerini açığa çıkar Bu güzel ve gizemli adada koşarak, yüzerek, sallanarak ve zıplayarak ilerle; biyomları, ilginç karakterleri ve gizli sırları keşfet. 4 oyunculu eşli modla arkadaşlarınla eğlen İster tek başına oyna ister üç arkadaşını kapıp 4 oyunculu yerel eşli modla Monoth adasını kurtar. Arkadaşlarınla takım olarak Rope Drop, Leap Frog ve can veren sarılma gibi özel becerileri kullan. Orijinal bir Mickey çizgi filminin parçası ol Elle çizilmiş görselleri, oyuna özel orkestra müziği ve muhteşem seslendirmeleri olan yepyeni bir Mickey ve dostları macerasının tadını çıkar.