Şirinler Kart
Köydeki en hızlı Şirin kim olacak? Bu soruya cevabınızı, Şirinler dünyasındaki bu dinamik kart yarışı oyununda vermeniz gerekecek! Bütün aile bir Şirin, kart arabası ve özel güç seçtikten sonra amansız yarışlara katılmaya hazırsınız demektir! Yarışa en iyi başlangıcı yapın, kestirme yollar bulun ve doğru zamanda doğru eşyaları kullanarak rakiplerinizi sollayın! İster acemi ister en deneyimli şoför olun, tek başınıza veya arkadaşlarınız ve ailenizle oynayın... yarışı 1. sırada tamamlayın ve rakiplerinize tüm zamanların en hızlı Şirin’inin kim olduğunu gösterin! ÖZELLİKLER - Şirinler evreninden esinlenerek oluşturulan 12 yarış pisti: köy, orman, baraj, bataklık... hatta Gargamel’in evi! - 12 oynanabilir Şirin: Arabanızın şoförü olmasını istediğiniz Şirin’i seçin. - Her Şirin, kendi kart arabasına ve rakiplerinizi hızlı bir şekilde sollamanıza yardımcı olacak çok kullanışlı bir özel eşyaya sahiptir. - Çevrenizdekileri kullanarak 1. sıraya ulaşın: bonus eşyalar, takviyeler, rampalar, yok edilebilir kutular, kestirme yollar ve çok daha fazlası! - Tek başınıza veya en fazla 4 oyuncu alabilen bölünmüş ekranlı yerel çok oyunculu oyun modunda ailenizle veya arkadaşlarınızla oynayın. -“Süre Mücadelesi” modunda her Şirin’i kendi yarış pistinde mağlup etmeye çalışın ve elde ettiğiniz en iyi süreyle çevrimiçi sıralamalarda en üste çıkın! - Her yarış ve her galibiyetten sonra özgün bonusların kilidini açın ve bu bonusları kişisel albümünüze şirinlemeye çalışın! YERLERİNİZİ ALIN, HAZIRLANIN... VE ŞİRİNLEYİN! - Yarış başlar başlamaz şirinlere özgü bir başlangıç yaparak liderliği alın! - Pistte çok şirinlik yapan bir rakipten kurtulmak için benzersiz özel gücünüzü kullanın!