MX vs ATV Legends Leader Pack
MX vs ATV Legends Leader Pack ana oyun ARTI 2022'de yayınlanacak 22 pistin tümü için season pass içerir! Üç pist paketi halinde indirilebilir olan Leader Pack, 2022 Nationals ile başlar: gerçek dünya etkinlikleriyle senkronize halde sunulacak 13 adet AMA Pro Motocross Championship pisti. Yazın ünlü bir profesyonel sürücünün parkuru sunulacak ve ardından 6 zorlu Supercross pisti içeren dördüncü ve son DLC paketi Supercross World Tour çıkacak.