MX vs ATV Legends - 2025 Yamaha Loyalty Bundle
2025 Yamaha Bundle ile yarışlarını bir üst seviyeye taşı! Bu paket, Yamaha bünyesindeki 16 aracın tümünü içeriyor, yani her pistte hâkimiyet kurman için tüm ekip tamam. İster hızı ister gücü ister çevikliği tercih ediyor ol, mükemmel aracı bu pakette bulacaksın!