MX vs ATV Legends - 2025 Track Pass
MX vs ATV Legends için gelecek tüm 2025 Pist genişletmelerini özel bir fiyatla kap! Bu bilet 3 DLC içeriyor: - 2025 AMA Pro Motocross Championship - Resmî bir profesyonel sürücü yerleşkesi (2025 yılının kışında çıkacak) - Bir taş ocağı haritası ve stadyum paketi (2025 yılının kışında çıkacak)