MX vs ATV Legends - Redline Ridge Finals
Sınırlarını zorlamak için üretilen bu devasa, orijinal taş ocağı haritasına adım at! 6 eşsiz etkinlik içerir: - Dev bir enduro pisti - Üç adet sürükleyici şampiyonluk finali pisti - İki serbest oyun alanı Redline Ridge, efsaneler için tasarlandı!