Golf Guys: Gold Edition
Golf sopanı kap, rüzgar yönünü kontrol et, iyi nişan al, vuruş gücünü seç ve topa vur! Acele et çünkü kimse seni beklemeyecek! Bu oyun hız, hassasiyet ve karar verme üzerine kurulu. Farklı kurallarla rastgele haritalarda turnuva modunda yarış. Topu hedefin tam ortasına vurarak mümkün olduğunca çok puan topla, diğerlerinden önce topu deliğe sokarak birinci ol veya çeşitli engellerle dolu mini golfte herkesi geçmenin en iyi yolunu bul! Özellikler: - maksimum istatistiklere sahip yeni Toy Hammer sopasını ve yeni Earth topunu dene! - 2 yeni uzay temalı skin giy - battle royale tarzı golf turnuvalarında yarış ve şampiyon ol - arkadaşlarınla veya ailenle 4 kişiye kadar çok oyunculu modda oyna - turnuvalar öncesi Zen modunda yeteneklerini geliştir - farklı engeller ve kestirme yollar içeren 15’ten fazla haritada mücadele et - turnuvaları kazanarak görünüm kartları, geliştirme kartları ve para içeren paketler kazan - eğlenceli şekillerde karakter görünümleri, golf sopaları ve topların kilidini aç - kazandığın paralarla golf sopanı ve topunu geliştir - görevleri tamamlayarak ödül yolundaki harika ödülleri topla Stratejini geliştirirken rüzgarın yönünü ve hızını dikkate al. Her maçtan sonra en zayıflar elenir, yani finale çıkmak istiyorsan kürsüde kalman gerek! Tek başına oynamak istemiyor musun? Her zaman arkadaşlarını veya aileni çok oyunculu moda davet edebilirsin! Karakter görünümünü, golf sopanı seç ve en iyi golfçü unvanı için yarış! Biraz pratik yapmak ister misin? Zen Modunu aç ve daha iyi bir golfçü ol! Harita, rüzgar ayarlarını seç ve zaman ya da diğer oyuncular hakkında endişelenmeden vuruşlarını çalış! Golf şampiyonu olmak ve ayakta kalan son oyuncu olmak için gerekenlere sahip misin?