Let's Cook Together 2
Gezegeni ve yiyeceğini, Dünya'daki hayatı tatsız bir distopyaya dönüştürmek isteyen sıfır atık manyaklarından oluşan güçlü bir grup olan Nutri Inc. rejiminden kurtarmak için sürükleyici bir işbirliği yolculuğuna çıkın. Weldon Ohm'un dünyayı Nutri Inc'in gıda ve zihin kontrolünden kurtarmaya çalışan direniş hareketinin bir üyesi olan bir Ohmie olun.