Paketin içeriği, çıkış gününde kullanılabilir hale gelecektir. ISLANDERS'daki her şey bu koleksiyonda. Sonsuz sayıda ada keşfet ve en güzel anlara tarz kat. Şunları içerir: ISLANDERS: New Shores - Oyunun ilgi çekici klasik yönlerini korurken yaratıcılığa da yeni kapılar açan heyecan verici özelliklere sahip, sakin ve minimalist bir dünyada kendi adanı inşa et. ISLANDERS (Klasik) - Renkli adalarda şehirler inşa edebileceğin minimalist bir strateji oyunu. Sürekli değişen sonsuz sayıda yeni diyarı keşfet, yerleşimlerini hayat dolu köylerden büyük şehirlere geliştir ve rahatlatıcı atmosferin tadını çıkar. ISLANDERS: New Shores Fotoğraf Filtresi Paketi - Anı yakalayabileceğin 10 yeni filtreyle fotoğraf moduna yeni bir soluk geliyor.