DRAGON BALL Z: KAKAROT
DRAGON BALL Z: KAKAROT ile Goku ve diğer Z Fighter'ların hikâyesine geri dönüş yap. Destansı savaşların yanı sıra Goku, Gohan, Vegeta ve diğerleriyle balık tut, yemek ye, savaşa katıl ve antrenman yap; DRAGON BALL Z dünyasındaki hayatı keşfet. Hikâyede ilerledikçe yeni bölgeler açıp maceraya dal ve DRAGON BALL Z evrenindeki diğer kahramanlarla güçlü bağlar kur.