DRAGON BALL Z: KAKAROT Ultimate Edition Pre-Order Bundle
DRAGON BALL Z: KAKAROT'yu dijital olarak ön sipariş verdiğinde kalıcı Melee ATK ve HP takviyesi kazandıran bir Cooking Item, bir yan görev ve yazar Akira Toriyama'nın yarattığı yeni karakter "Bonyu" ile savaşma olanağı sunan Training Menu'ye erken erişim kazanırsın. DRAGON BALL Z: KAKAROT ile Goku ve diğer Z Fighter'ların hikâyesine geri dönüş yap. Destansı savaşların yanı sıra Goku, Gohan, Vegeta ve diğerleriyle balık tut, yemek ye, savaşa katıl ve antrenman yap; DRAGON BALL Z dünyasındaki hayatı keşfet. Ultimate Edition içeriği: ・Oyun ・Karakterine kalıcı Ki-ATK, Ki-DEF ve HP takviyesi sağlayan Cooking Item ・Season Pass (2 orijinal bölüm ve bir yeni hikâye) ・DRAGON BALL Z: KAKAROT - DERLEME MÜZİK PAKETİ (animeden 11 ilave şarkı 2020 baharında çıkacak) ・Tao Pai Pai Pillar (2020 baharında çıkacak)