DRAGON BALL Z: KAKAROT - Goku's Next Journey
DRAGON BALL Z: KAKAROT'un ana hikâyesinin ötesinde bir hikâye... DRAGON BALL Z animesinin son bölümünü deneyimle! Majin Buu ile yapılan destansı savaşın üzerinden 10 yıl geçmiştir. Goku uzun bir süre sonra ilk kez Dünya Turnuvası'na katılmaya hazırlanırken karşısına Uub isimli gizemli bir çocuk çıkar. Bu çocuk Majin Buu'nun reenkarnasyonu ve Goku'nun dört gözle beklediği rakibidir! Uçmayı ya da Ki gücünü kullanmayı henüz bilmeyen Uub, savaş esnasında büyür ve Goku ile başa baş rekabet etmeye başlar. Goku ve Uub arasındaki maç nasıl sonuçlanacak? DLC şunları içerir: - Yeni Hikâye Örgüsü - Yeni Süper Saldırılar - Yeni Ruh Armaları - Ve Daha Fazlası *İçerik, ana hikâye tamamlanmadan da oynanabilir. *Bu ürün ayrıca Sezon Bileti 2'ye de dâhildir. Lütfen aynı ürünü iki kez satın almamaya dikkat et.