Yakuza Kiwami 3 & Dark Ties
Bir efsane yeniden doğdu ve yeni bir miras başladı. YAKUZA KIWAMI 3 Sevilen oyunun tüm unsurlarını geliştiren Yakuza 3'ün bu muhteşem yeni sürümünde, en sevdiklerini korumak için savaşan Kazuma Kiryu'nun hikâyesini sürdür. Okinawa ve Tokyo'nun hareketli sokakları, acımasız kavga aksiyonunu bir üst seviyeye taşıyan yeniden tasarlanmış dövüşlerle en detaylı şekilde hayat buluyor. Yeni eklenen sahneler ise seni daha önce hiç olmadığı kadar bu dünyaya çeken yeni ve geliştirilmiş deneyimlerle bu popüler hikâyeye daha da fazla derinlik ve duygu katıyor. DARK TIES Yakuza 3’ten hatırlayacağın Yoshitaka Mine’nin yepyeni öyküsünü, oyuna dâhil edilen ayrı bir oyunda deneyimle. Bir zamanlar başarılı bir start-up şirketini yönetirken bir anda her şeyini kaybetti ve kendi rızasıyla karanlık yakuza dünyasına girdi. Yaşadıklarından sonra boşluğa düşen bu genç adamın gerçek bağları bulma arayışı, onu boks odaklı heyecanlı dövüşlerle ve birbirinden farklı diğer deneyimlerle dolu dramatik bir yolculuğa sürüklüyor. İki adamın yürüdüğü farklı yollar, kaderi temelinden değiştirecek biçimde kesişecek.