DRAGON BALL Z: KAKAROT - DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part 1
Yepyeni Dragon Ball anime dizisi Dragon Ball DAIMA'nın dünyasını deneyimle! Glorio, Üstün Kai ve Panzi ile aksiyon ve tehlike dolu, heyecan verici bir maceraya adım at, kaçırılan Dende'yi kurtar ve Goku'nun orijinal formunu geri al. Uçan adaların ve gizemli Gökyüzü Tohumu bitkileriyle süslenmiş Üçüncü İblis Dünyası'nı keşfet ve nasıl istersen öyle oyna! Bu DLC'nin içerikleri: - Yeni Senaryo - Yeni Süper Saldırılar - Yeni Ruh Amblemleri - Ve çok daha fazlası! DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part 1'e, Ana Hikâye'yi tamamlamadan önce bile erişebilirsin. *Bu DLC ayrıca DAIMA: Adventure through The Demon Realm Pack ve diğer paketlere dâhildir. Mükerrer satın alım işlemi yapmamaya dikkat et.