Crowd City
Şehir genelinde insanları topla ve ezici liderliğinle rakiplerini alt et. Ne kadar çok kişiye çarparsan, kalabalığın o kadar büyür! Dikkat! Eğer başka bir grubun daha fazla üyesi varsa, seninki tamamen ele geçirilir ve en baştan başlamak zorunda kalırsın... Birbirinden komik görünümleri dene ve farklı haritalarda oyna. Özellikler: - Koşabileceğin 5 harita - Kalabalığını daha havalı gösterecek 30'dan fazla görünüm - Kalabalık yükseltmeleri - Eğlenceli oynanış - Akılda kalıcı müzikler - Herkesin oynayabileceği kolay kontroller - Basit kurallar ve bolca eğlence!