Crowd City: Pirate Island DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - yeni Korsan haritası - Göğüs derisi - İskelet derisi - Acemi cilt - 1000 sikke Yeni korsanları işe alın, en büyük çeteyi oluşturun ve adayı fethedin!