Zombie Vikings
Från skaparna av indiesuccén Stick It to The Man! kommer nu ett nytt samarbetsspel med hugg-i-magen-action för upp till 4 spelare. Följ med på ett dödsroligt äventyr med Zombie Vikings – ett ruttet gäng som skickas iväg på ett uppdrag genom episka världar för att återta Odens förlorade öga. Spela som de mest fruktade vikingarna som någonsin uppstått ur den nordiska myllan – Gunborg, Seagurd, Hedgy och Caw-kaa. Hacka dig igenom Molgagas pepparkaksträsk! Glid genom Midgårdsormens tarmar! Slåss mot jättefjäderfän! Huvudfunktioner – Berättande Beat 'em up-co-op för 1–4 spelare – Enspelarläge och online/offline flerspelarläge – Skrivit av Zach Weinersmith (SMBC Comics) – Över 25 nivåer i 8 olika världar. Dessutom 5 versusarenor! – Välj mellan 4 olika zombievikingar med unika stridsdrag – Över 40 upplåsbara vapen. Prova Stinknir eller Blunt Fish Trauma! – Samla vikingarunor och få nya coola förmågor. Mixa spelstilen! – Sy ihop alla dina vänner till en stor megazombie. Samarbete är kul!