Cat Quest III
Upplev ett mjaugiskt äventyr i Cat Quest III, den tredje delen i den prisbelönta Cat Quest-serien! Spela som en skrävlande och fantasstisk fribytare i den här öppna och actionfyllda 2,5D-rollspelsvärlden med pirattema – Purribean – en övärld full av piråttor som letar efter nordstjärnan, en sedan länge förlorad och mytomspunnen skatt. Hissa segel och ge dig ut i Purribean med din trogna följeslagare på ditt eget skepp! Men se upp, för havet kan vara oförlåtande! Som om inte det vore nog har piratkungen beordrat sina piråttor att jaga dig… KATTENS ÅTERKOMST Det sötaste actionrollspelet är tillbaka i ett färggrant äventyr med klös! Upptäck en fantasstisk ny värld med olika grottor och ekosystem att utforska, och ge piråttorna på pälsen i det omarbetade stridssystemet som har bättre komboattacker och vapenbyten. Spelet går att spela ensam eller i lokalt samarbetsläge! SEGLA GENOM PURRIBEAN För den första gången i serien kan du segla på öppet hav på ditt eget skepp! Utforska olika områden med ditt skepp, hoppa i land och lägg tassarna på skatter i den fantasstiska piratvärlden Purribean! Det finns massor av skatter att hitta, bland annat nya vapen som kattedunder, klotroliga besvärjelser, mjaugiska dräkter och mer därtill! X MARKERAR SKATTEN Ge dig ut på skattjakt med fria tyglar! Vill du utforska Purribeans djupaste djup i din egen takt eller kanske hälsa på alla udda karaktärer som finns utspridda i övärlden och hjälpa dem med uppdrag? Valet är ditt! De mjaugiska berättelserna om nordstjärnan är vida kända, och det är upp till att undersöka, samla ledtrådar och avslöja Purribeans hemligheter. Det här är din berättelse att berätta, så lätta ankar och ge dig av!