Neighbours back From Hell
"Visste du att ”Schadenfreude” är ett tyskt ord som betyder skadefröjd? Det är också huvudidén som Neighbours back From Hell bygger på. En hel TV-show baserad på att spela allt mer skandalösa spratt på sura grannen för att underhålla publiken och hålla antalet tittare uppe. Det är bra att vara elak i den 2000-tals skräp-TV-inspirerade slapstick-komedi! Som Woody, den hämndlystna huvudpersonen i Neighbours back From Hell, kommer du att skämma dig igenom säsonger 1 och 2 i det fiktiva tv-programmet med det passande namnet. Ta med dig spratten från din otäcka grannes lägenhet hela vägen till Kina, Indien och Mexiko för att se till att hans semester blir ett levande helvete. Men varför begränsa dina upptåg till bara din granne när du kan involvera hans mor och medresenärer? Oavsett vad du bestämmer dig för kommer din pålitliga kameraman att vara där och hålla ögat på all action. Du kan låta din elaka kreativitet flöda fritt och vittna om hur din desperata granne rasar. Se bara till att inte grannen eller hans medresenärer får tag i dig, då får du på käften och TV-programmet avbryts. Men om det går bra för dig och du skapar mer och mer oordning och kaos i grannens liv, kommer antalet tittare att öka och du kan vinna prestigefyllda priser. "