Hacked: The Streamer
Du formar historien. Den älskade streamern PinkyPies värld vänds upp och ner av ett oroande meddelande under vad som verkade vara en vanlig kväll. Du måste samla ledtrådar och koppla ihop punkterna för att fatta rätt beslut som kommer att skydda henne från katastrof. Är hennes streamingkarriär över, eller kommer hon tillbaka starkare än någonsin? Svaret ligger i dina händer. Skapat med Passion: Vår indie-debut Fördjupa dig i den spännande historien om spelstreamern PinkyPie i detta spel med: Mer än femtio beslutspunkter Fem slut du kan nå med olika beslut Quick-time events du utför i riktiga videospel Interaktioner med objekt i scenen för att utföra olika handlingar Särskilda fokusögonblick som låter dig bläddra tillbaka till relevanta minnen för att samla ledtrådar Du kommer att träffa människor i PinkyPies personliga liv såväl som hennes streaminggrupp. Ahmet, Semih, Ali och Deniz är hennes hängivna moderatorer och nära följeslagare, medan handlingen också sträcker sig till hennes ex-pojkvän Ömer, hennes bästa vän och rumskamrat Bilge, och hennes stödjande bror Alp. Kan du pussla ihop deras historier? Sanningen är din att avslöja. Hacked: The Streamer är den första delen av Hacked-antologin, en som sätter spelaren i centrum för en uppslukande upplevelse.