Cat President: A More Purrfect Union
Du är bara en vanlig tonårstjej som letar efter jobb efter att dina collegedrömmar inte riktigt slog in. Men när du går vilse bakom kulisserna under en nationell debatt hittar du så mycket mer: ett gäng talande katter som kandiderar till presidentposten. Och det är inte ens det konstigaste - de vill alla anställa DIG som kampanjledare! Kan du hantera en värld av presidentpolitik? Vet du ens vad en kampanjchef gör? Kommer du att bli kär i din kandidat för att bilda... en mer purrfect union? Med ett manus på över 350 sidor är Cat President en visuell roman fullspäckad med romantik, humor och söta bilder på katter. Lägg din röst idag!