Gord - Deluxe Edition
Ge dig bortom portarna med Gord Deluxe Edition. Gord är ett äventyrsspel med strategiska inslag och utspelar sig i en mörk fantasyvärld inspirerad av slavisk mytologi. Bygg upp försvar mot hot från alla håll och ge dig ut bortom portarna för att krossa mörkrets makter. På befallning av kungen bygger du en bosättning och gör ditt bästa för atttämja en vild och skoningslös värld, där plundrare, monster och andra hot ständigt lurar runt hörnet. Hold Your Ground är ett anpassat vågförsvarsscenario. Försvara din bosättning mot allt starkare vågor av fiender. Förbered ditt försvar och gör dig redo för det kommande angreppet!