Desperados III Deluxe Edition
Desperados III Deluxe Version innehåller huvudspelet och Season Pass. Desperados III Season Pass innehåller tre DLC-paket som alla ger spelaren ett helt nytt uppdrag. DLC-paketen släpps efter spelets lansering 2020 och innehåller ett nytt äventyr som utspelas efter händelserna i huvudspelet.