Dead by Daylight: Jason Edition
Sommarläger, hockeymasker och machetes har aldrig varit sig lika… Dead by Daylight: Jason Edition innehåller spelet samt Jason-kapitlet, som tar den legendariska skräckikonen in i dimman. Utgåvan har också två kapitelexklusiva föremål: Hockey Mask-märket och Misty Cabin-bannern.