ELDEN RING NIGHTREIGN
ELDEN RING NIGHTREIGN är ett separat äventyr i ELDEN RING-universumet som utformats för att ge en ny spelupplevelse med en förändring av spelets grunddesign. GÖR FRAMSTEG TILLSAMMANS Slå dig ihop med andra spelare och kämpa mot den annalkande natten och dess faror i ett samarbetsspel för tre spelare. BLI EN HJÄLTE Välj en av flera hjältar som alla har sin egen stil och unika färdigheter och egenskaper. De är skickliga som individer, men deras färdigheter skapar kraftfulla synergier när de samarbetar i ett lag. KÄMPA MOT NATTEN Besegra ett obevekligt hot utifrån som sveper över ett landskap som förändras mellan varje spelsession, och besegra den nattens magnifika slutboss! *Det finns även en Deluxe Edition tillgänglig. Var försiktig så att du inte köper samma innehåll två gånger.