Marvel Rivals
Marvel Rivals är ett lagbaserat skjutspel för superhjältar! Samla ihop en stjärnspäckad Marvel-trupp, utforma otaliga strategier genom att kombinera power-ups, utveckla unika gruppfärdigheter och slåss på förstörbara, ständigt föränderliga slagfält i det ständigt föränderliga Marvel-universumet! Färgstark Marvel-uppställning Välj bland Marvels superhjältar och superskurkar från Avengers, Guardians of the Galaxy, X-Men och många fler från Marvels multiversum. Snabb och rolig 6v6-action med ständigt föränderlig speldynamik Med invecklade miljöer, snabbt spel och ständigt föränderliga slagfält finns det aldrig en tråkig stund i Marvel Rivals! Spela som superhjältar och superskurkar med otroliga förmågor och kombinera era krafter för att få oväntat kul på slagfältet på några sekunder. Dynamisk hjältesynergi Koordinera unika kombinationer mellan karaktärer för att inspirera till fantastiska gruppfärdigheter! Släpp loss synergierna mellan de förenade superkrafterna och uppfinn nya taktiker som kan vända slagets gång. Rid på Groots rygg som Rocket Raccoon, ta er an era fiender som en farlig duo, släpp lös gammaenergi som Hulken, ladda Iron Mans rustning för massiv skada och mycket mer! Kreativ miljöförstöring Res genom den ikoniska Marvel-världen i förstörbara miljöer! Från Asgard till Tokyo år 2099, använd superkrafter för att förändra dessa miljöer, omforma terrängen och skapa strategiska fördelar på slagfältet! Undvik attacker eller använd provisoriska vapen för att besegra fiender. Spelarna kan hitta otaliga sätt att använda miljön för att nå seger! Utvecklande världar och kraftfulla uppdateringar efter lanseringen Marvels multiversum ger oändliga möjligheter! Varje säsong introducerar nya superhjältar på slagfältet, liksom utmanande och varierande kartor! Lås upp nytt innehåll som du kan använda i en mängd olika spelstrategier samtidigt som du upplever spännande action och oändliga möjligheter i dessa äventyrliga lagstrider!