Dead by Daylight: Castlevania
Mörkrets herre gör entré, lika blodtörstig som alltid. Dead by Daylight: Castlevania skickar ut Dracula och Trevor Belmont i dimman. När du köper det här tillägget låser du även upp en exklusiv utsmyckning: Vampire Killer. Hungrig som en varg. Snabb som en fladdermus. Förkroppsliga de gotiska fasornas mörka herre, Dracula, vars förmågor kallar på skogens hemskaste bestar. Den enda som kan göra motstånd mot sådan ondska är Trevor Belmont, som än en gång tagit upp piskan för att utrota sin ärkefiende.