Wizordum
Terrabrumas Urgamla Sigill har brutits, vilket återigen har släppt loss Kaosets krafter. I detta speedrun-vänliga fantasy-FPS, där inspiration hämtas från de klassiska FPS-fantasyspelen från 90-talet, som Hexen och Hereti, spelar du som en av de sista magikerna från Wizordum-templet som måste ge sig ut på ett uppdrag för att hitta källan till denna fördärvlighet och driva tillbaka Kaoset innan det förtär kungariket. Wizordum är ett retro-FPS där du intar spelrollen som en magiker på jakt efter Kaosets källa. Med en stor arsenal av trollformler och magiska föremål kämpar du dig igenom världen Terrabruma i denna unika blandning av klassiska 90-talsskjutspel och moderna spelelement.