Terminator 2D: NO FATE
Upplev hur händelserna i Terminator 2 – Domedagen kommer till liv genom utsökt pixelkonst och actionspäckat arkadspelupplägg! Du spelar som Sarah Connor och T-800 genom ett antal olika rysliga uppdrag, när de ska ta sig an T-1000 och försöka sätta stopp för Skynets planer innan människosläktet blir utplånat. Led motståndsrörelsen som John Connor i framtiden, kämpande vid fronten som mänsklighetens enda hopp i kriget mot maskinerna. I den här unika historien, där ikoniska scener från Terminator 2 – Domedagen blandas med originella scenarier och många olika slut, är det du som får avgöra mänsklighetens öde.