Team17 Digital Ltd.Strategi
Detta otroliga värdepaket innehåller det prisbelönta Thee Escapists liksom The Escapists: The Walking Dead, vår hyllning till världsfenomenet The Walking Dead. Bägge spelen är inkluderade till ett otroligt lågt pris. The Escapists är ett prisbelönt "rymma ur fängelset"-spel som ger spelaren en underhållande insikt i vardagen innanför fängelsemurarna. Genom att slå samman det prisbelönta, smash-hit indiespelet The Escapists med det världsberömda fenomenet The Walking Dead, kommer The Escapist: The Walking Dead. I detta unika spel, som återskapats helt och hållet i den charmiga 8-bit pixel-stilen för The Escapists spelar du som Rick Grimes då han tar sig an horder av zombies som går lösa.