Team17 Indie Heroes Pack
Team17 svingar sig fram och levererar ett uppbiffat, muskelspäckat stycke grym indie-action i Team17 Indie Heroes Pack för Xbox One! Spel som medföljer det här paketet: The Escapists – Den prisbelönta fängelserymningssimulatorn som låter spelarna få en lättsinnig insikt i fängelsets vardagsliv. Kontrollera rutiner, planera din strategi och genomför sedan rymningen. Not A Hero: Super Snazzy Edition – Det tokroliga 2,25D-pixlade actionverket från Roll7. Skjut, glid och gör slut på allt genom 28 nivåer av fantastisk brittisk action och humor. Sheltered – Ett djupt och emotionellt postapokalyptiskt överlevaradministrationsspel. OlliOlli 2 XL Edition – Den fulländade versionen av det hyllade skate-spelet. Det presenterar det helt nya Free-Skate-läget; utökade gastkramande nivåer så att du kan öva och sätta de där riktiga experttricksen.