Prison Escape Simulator: Dig Out
För länge i det här fängelset, dags att komma ut. Dra ut mattan och börja gräva med en tesked. Se upp för vakten, sälj honom det skräp du hittar. Byt toalettpapper med fångarna. Få bättre föremål och förbättra din statistik. Expandera tunneln, använd glödpinnar och dynamit. Kommer du att fly? Kontrollera om du kan rymma från fängelset. Dagen har kommit när boken inte längre är rolig, skämten från cellkamraterna bredvid inte längre är roliga, och det är dags att bryta sig ut ur detta tråkiga fängelse. Skaffa några verktyg och börja gräva. Sätt att överleva i fängelse. Kanske kan du handla med vakten för några godsaker, kanske killarna kommer att ge dig något bättre att gräva i utbyte mot toalettpapper. Se upp för vaktens inspektioner, täck över mattan, ta bort sanden som du gräver upp i toaletten, bli inte fångad. Skaffa mat, bättre skor och större spadar. Träna för att få mer styrka och energi, köp bättre ryggsäckar för att gräva upp mer värdefulla föremål från marken. Pimpa paddan. Kanske kan du köpa något från fru Dorothy i fängelsets lager? Köp möbler, lysstavar, vackrare mattor och bättre toaletter för att få bort sanden snabbare. Få respekt eller bli begravd. I Prison Escape Simulator är spel inte bara ett tidsfördriv, det är ett sätt att få inflytande. Pengar och rykte är allt som står på spel. Varje satsning innebär en risk: du kan bli rik eller hamna i skuld. Spela smart, för i det här fängelset kan bluff vara lika kraftfullt som att gräva. Så, kommer du att överleva bakom galler och förbereda dig för den stora flykten? Läs breven med ledtrådar om hur djupt och i vilken riktning du ska gräva, så kanske du en dag kommer ut ur fängelset? I Prison Escape Simulator: Dig Out kan du gräva, handla, uppgradera din cell och ha massor av kul när ingen ser på. Några timmars spänning för priset av en hamburgare. Kommer du att rymma?