Tavern Manager Simulator
Tavern Manager Simulator är en spännande process för att bygga om, utöka och förbättra en krog. Använd olika metoder för att driva en anläggning och möta utmaningarna i omvärlden för att skapa din egen unika berättelse. Återställ värdshuset Renovera din arbetsyta, köp resurser och börja betjäna dina kunder för att tjäna pengar för ytterligare uppgraderingar och förbättringar av din plats. Laga läckra rätter Häll upp öl i stora muggar. Kasta grönsaker i en kittel, hacka och möra kött. Ju mer tid du tillbringar med matlagning, desto skickligare blir dina rätter. Bättre färdigheter - fler tips! Betjäna dina kunder Snabb och bra kundservice är nyckeln till din tavernas välstånd. Alla kunder förväntar sig att deras bord ska fyllas med ölmuggar och aptitretare på en gång, som genom ett trollslag. Bli en berömd Tavern Master Beställ öl och matlagningsresurser i tid. Underhåll en eld i arbetsstationerna. Kontrollera kvaliteten på mat och dryck. Köp tavernaförbättringar som gör arbetet mer effektivt. Och berömmelsen för din taverna kommer att spridas över hela riket!