Pet Shop Simulator
Driv en djuraffär I Pet Shop Simulator kommer din huvuduppgift att vara att driva en djuraffär. Dina plikter kommer att inkludera inte bara att hitta underbara nya hem för djuren, utan också att säkerställa att de får ett fantastiskt och framgångsrikt liv. Därför bör du försörja din butik med rätt lager så att när du ger bort ditt husdjur kommer det att ha rätt tillbehör. Gör dina kunders drömmar till verklighet Alla sorters kunder kommer att besöka din djuraffär, inklusive äldre, föräldrar med barn och studenter. Var och en av dem kommer att ha specifika preferenser när det gäller det husdjur de vill omge med sin omsorg och kärlek. Din roll kommer att vara att göra deras drömmar till verklighet och hitta det perfekta husdjuret för dem. Se till att du har rätt tillbehör för dina husdjur Att välja rätt husdjur för dina kunder är inte allt du behöver lägga tid på. Det är lika viktigt att ge varje husdjur lämplig mat, utrustning och tillbehör som de kommer att ta med sig. Du måste se till att du väljer rätt burstorlek för dina husdjur, den bästa möjliga maten och borstar för att reda ut pälsen. Glöm inte bort leksaker och godis! Varje liten detalj kommer att påverka husdjurets välbefinnande. Hantera och ta hand om din djuraffär Som ägare av en djuraffär kommer en av de utmaningar som väntar dig i spelet att vara att korrekt hantera hela butiken. Kontrollera sortimentet, gör beställningar och importera specialiserad utrustning på begäran av dina kunder. Rätt hantering av ditt företag kommer att ge dig många fördelar och också göra det möjligt för dig att hitta ett perfekt hem för dina husdjur. Utveckla din djurverksamhet Hantera och utveckla din djuraffär, expandera dess utrymme, möjligheter och sortiment. Ta hand om dina kunder och deras åsikter, köp nya egendomar i närheten och låt ditt företag växa!