Buffet Boss
Kliv in i den fartfyllda världen i Buffet Boss, där du inte bara lagar mat – du bygger ett kulinariskt imperium! Börja som en ödmjuk entreprenör och arbeta dig upp till att bli den ultimata kocken, bartenden och managern. När din restaurang växer, växer också utmaningarna. Håll kunderna nöjda, hantera överfulla matsalar och se till att ditt team alltid är på topp. Ju mer framgångsrik du blir, desto fler hinder väntar – men med rätt strategi kommer du att dominera branschen! Funktioner: ● Laga en mängd läckra rätter och uppfriskande drycker! ● Servera dina gäster snabbt och håll restaurangen skinande ren! ● Träna din personal till perfektion och uppgradera köksutrustningen ● Utvidga din restaurang tills den blir stadens största och bästa! Bevisa dina färdigheter, övervinn varje utmaning och nå toppen som Buffet Boss!