Buffet Boss: Complete Edition
Kliv in i den fartfyllda världen i Buffet Boss, där du inte bara lagar mat - du bygger ett kulinariskt imperium! Börja som en ödmjuk entreprenör och klättra uppåt för att bli den ultimata kocken, bartendern och managern. Funktioner: ● Bygg ut den helt nya rullande sushirestaurangen och bli störst och bäst i stan! ● Tillaga en mängd läckra rätter och uppfriskande drycker! ● Servera dina gäster snabbt och håll restaurangen skinande ren! ● Träna din personal till perfektion och uppgradera köksutrustningen Allt eftersom din restaurang växer, växer också utmaningarna. Håll kunderna nöjda, hantera överfulla matsalar och se till att ditt team alltid är i toppform. Ju mer framgångsrik du blir, desto fler hinder dyker upp, men med rätt strategi kommer du att dominera branschen! Bevisa dina färdigheter, övervinn varje utmaning och klättra hela vägen till toppen som den sanna Buffet Boss!