Super Dungeon Bros
Ge dig ut på ett äventyr från rockens gudar tillsammans med hårdrockshjältarna Axl, Lars, Freddie och Ozzie i Super Dungeon Bros, ett hektiskt och actionfokuserat utforskarspel med rocktema! Spela på egen hand eller tillsammans med upp till tre vänner i soffan eller online, och utforska Rökheims djupaste hålor på jakt efter episk utrustning, legioner av onda vandöda och legender om sedan länge försvunna rockstjärnor! Vifta dina vilda vapen för att säkra segern, eller utnyttja pikande pussel och farliga fällor som hugger ned allt från polare till golare. Kasta vänner över djupa hål till avlägsna fällmekanismer, slunga en brorsa från en annan morsa på annalkande anfallare eller låt rocken förena er och gå på den ultimata gemensamma offensiven! Se om du är hårdrock eller gubbrock i den dödliga Daily Dungeon-utmaningen eller försök att klättra till toppen av den globala rankningslistan i den vansinniga Weekly Dungeon. Kom bara ihåg: bröder och mjöd före ond bråd död!