Idol Pack
Utöka din arsenal med nya mäktiga vapen som är värda att dyrka. Kontrollera fienden genom att förbanna, frysa, åkalla och omsluta dem. Utöver idolernas krafter kan du låsa upp ytterligare 8 bro-tastiska hjälmar och en ny Ultimate.