Trippel soundtracksamling
Ladda ned det monsterstora Super Dungeon Bros-soundtracket och låt dig svepas med till den instrumentala musikens himmelrike medan du drömmer dig tillbaka till dina episka slag mot arméer av fiender! Ta med grabbarna på ett elektroniskt äventyr med en dos dödlig dubstep, dränk upptågen i hårsprej med 80-talssoundtracket eller spela i takt till de episka trummorna och gitarriffen med heavy metal-soundtracket. Avnjut Super Dungeon Bros-soundtracket, inklusive den ursprungliga rockmusiken.