Broettes-karaktärspaket
Ta hem Broettes-karaktärspaketet så får du fyra femme fatales med fräs i, redo att riva järnet i Rökheim! Jet, Lita, Patti och Nyx är en dubbelduo som gett sig fasen på att återställa den gamla tidens rockstjärnor! Som del av Broettes-karaktärspaketet ingår åtkomst till Maruder-hjälmpaketet, vilket ger dig ett gäng helgrymma hjälmar till dina brorsor och bruttor: The Road Warrior, The Buzzsaw, The Stinger och The Traffic Cone (för ingen säger väl nej till att ha en trafikkon på huvudet?).