Spot The Differences! Party
Det mest kompletta skillnadsspelet på konsol, i en helt ny version med underbar 4K-grafik! Spela ensam eller med upp till tre vänner och se vem som är snabbast! Specifikationer: – Från en till fyra spelare. – 300 bilder, 3 000 skillnader att hitta! Spellägen: – På tid: hittar du skillnaderna snabbt nog? – Avslappnat: utan tidsbegränsning. – Partyläge: utmana vänner och se vem som hittar skillnaderna snabbast.