Light-It Up
I denna stora, mörka värld är du en liten stickman med ett enormt uppdrag. Gör dig redo att tända spänningen och lysa upp din väg genom ett episkt äventyr! Lys upp varje figur och väck den till liv med livfulla färger. Gör dig redo att testa dina reflexer och din smidighet när du navigerar genom denna färgglada värld av former och ljus! Just när du börjar känna dig som en stickman-boss och älskar det där färgskenet blir saker och ting komplicerade när du hoppar, vänder och passerar nivåer. Färgade former börjar röra sig, rotera och till och med explodera, och dödliga spikar blir ett ständigt hot mot din lilla stickmans liv. Om du missar ett hopp, om din sving är en blindgångare, om din flip inte är på topp, eller om du träffar en spik... faller du in i glömskan! Funktioner: - hoppa, flippa, glida och gunga som en liten stickman - lys upp 150 nivåer! - Tänk på hur du kan använda hinder till din fördel - Undvik att falla och träffa spikarna - använd 3 olika boosters när du har svårt att klara någon av nivåerna - samla stjärnor för att låsa upp nästa nivå - lyssna på tillfredsställande ljud när formerna blir upplysta - Lås upp och använd alla skins som får din stickman att se fantastisk ut! Så vad säger du, stickman? Är du redo att svinga, hoppa, flippa, lysa upp och glöda i det ljusaste av alla hoppspel?